יודעים מי אחראי לבידוד של ישראל?

טופס 4, הנקרא גם טופס אכלוס, הוא האישור שניתן עם סיום הבדיקות שלאחר תום הבניה. אחד הסעיפים הנבדקים לקראת קבלת טופס 4 הוא של חברת הגז, המוודאת כי מערכת הגז שמישה ותקינה.

מכבי האש צריכים גם הם לתת את אישורם כי הבית בטיחותי מפני אש על פי התקנים הנדרשים.

 

שירותי הכיבוי וההצלה דואגים למניעה ככל שביכולתם. השאר תלוי בנו או בכוח עליון. לצערנו, לעתים הטפסים אינם מספיקים, כמו במקרה של – לא עלינו! – פגיעה ישירה של ברק במבנה.

אם המבנה ממוגן ומוגן, קיבל את כל האישורים הנחוצים כחוק, וגם נעשה שימוש באיטום פוליאש, אפשר יהיה למזער את ממדי המקרה לנזקים ברכוש בלבד.

 

 

 

פוליאש, מבית פוליביד, הוא מוצר בלעדי – פטנט של חברת אידלטקו האיטלקית. רק אנו מורשים לרכוש את מוצרי הגלם ולייצרו בתחומי מדינת ישראל. מבחינת הרכב החומרים,

בבסיסו המוצר הנו תערובת של צמנט, גרגירי פוליסטירן מוקצף ומים. לתערובת זו מוסיפים מוסף בעל פטנט חסוי. מוסף זה עושה קפסולציה לגרגירי הפוליסטירן, כלומר: עוטף אותם ועל-ידי כך משפר את עמידותם בפני אש. בנוסף, מוסף זה מקציף את התערובת, ומתקבל בטון מוקצף הנקרא בטון תאי.

 בזכות אותו מוסף מתקבל מוצר בעל שילוב תכונות ייחודי: משקל נמוך, כתוצאה לכך מוליכות תרמית נמוכה וחוזק מכני גבוהה ביחס למשקל.תכונות אלו הופכות את המוצר למוביל בתחום בידוד תרמי במבנים.

 

 

 

מוצר הפוליאש משמש לייצור לוחות, בלוקים וליציקת משטחים עם צרכים מיוחדים. לפוליביד בלעדיות על יישום המוצר במגוון פתרונות לבידוד תרמי של בניינים. כך, למשל, מבנה שנעטף בפוליאש עשוי להציל חיים, בשל עמידותו בפני אש חיה במשך לא פחות מארבע שעות ללא הפסק!

חשבו על הדרך להציל מאש אנשים מבוגרים, אנשים עם מוגבלות, חולים סיעודיים, ילדים קטנים, תינוקות ועוד אוכלוסיות הדורשות פינוי ארוך יחסית ומורכב.

 

חשיבותו של הפוליאש בעיטוף ובמיגון מבנים תתרום להעלאת המודעות, להפחתת דרגת הפציעות במקרה של קצר חשמלי, תאונות, רשלנות – ואפילו ונדליזם ונזקי מלחמה.

עתה אתם כבר יודעים מי אחראי לבידוד של ישראל? J